Preventiemedewerker m/v | 16 uur

Heb jij een scherp oog voor veiligheid, gezondheid en arbeidsomstandigheden? Kun jij analyseren, adviseren en uitvoeren in de organisatie? Dan zijn wij opzoek naar jou!

Jouw rol als Preventiemedewerker

Bij Postuma AGF werken we in een loods aan het gehele logistieke proces dat komt kijken bij het klaarmaken van bestellingen voor onze klanten. Denk hierbij aan het opslaan en controleren van binnenkomende goederen, het klaarmaken van orders en het laden van vrachtwagens.

Bij deze werkzaamheden en processen is het onmisbaar dat rekening gehouden wordt met veiligheid en gezondheid. Daarom zijn wij op zoek naar een preventiemedewerker.

Wie ben jij?

  • Je hebt een relevante opleiding afgerond in de richting van arbeidsomstandigheden en veiligheid;
  • Je hebt kennis van het vakgebied, eventueel aangevuld met ervaring in het opstellen en opvolgen van RI&E’s;
  • Je bent proactief en gedreven, waarbij je gevraagd en ongevraagd advies geeft over inhoudelijke vraagstukken;
  • Je hebt toewijding voor vitaliteit en gezondheid;
  • Je weet de vertaalslag te maken tussen knelpunten en concrete verbeteringen.
 

Wat krijg jij?

  • Een contract van 16 uur per week voor de periode van één jaar. Bevalt het van beide kanten? Dan treed je vast in dienst;
  • Een brutosalaris en arbeidsvoorwaarden conform de cao Groothandel AGF;
  • Diverse voorzieningen, zoals een telefoon van de zaak om je optimale werk-privébalans te vinden;
  • Een reiskostenvergoeding, afhankelijk van waar je woont;
  • Een gemotiveerd en gezellig team binnen een groeiende organisatie;
  • Je kunt je werk naar eigen inzicht plannen, waardoor je de vrijheid hebt om je werk in te delen hoe dit het beste past;
  • De mogelijkheid om onze eigen verse groenten en fruit voordelig te kopen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je houdt je bezig met alle interne en externe activiteiten die betrekking hebben op arbeidsomstandigheden en gezondheidsbeleid;
  • Je bent sparringpartner voor onder andere het management, leidinggevenden en de afdeling HR;
  • Je onderhoudt contact met externe partijen zoals de arbeidsinspectie en diverse overheidsorganen;
  • Je onderhoudt en evalueert arbobeleidsplannen zoals de RI&E of het plan van aanpak;
  • Je voert regie op uitvoering en opvolging van arbobeleidsplannen.

Solliciteer direct!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

"*" geeft vereiste velden aan

Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.